torsdag 27 maj 2010

MagOnt

Igår när jag skulle gå och lägga mig så blev jag så öm i magen, min första tanke var tarmvred. Men sen vid närmare tanke så kunde det inte vara det för det ska göra PISS ont. Jag kände en obehagligkänsla i övre magen och när jag satt upp så gjorde det ont. Jag somnade till slut men när jag vaknade i morse fanns det kvar. När klockan var åtta ringde jag sjukhuset. Igår på jobbet så gick måltiderna för fort. Dom måste ta 20-30min VARJE gång i några måander framöver. Idag ska jag verkligen ta mig tid till det. Magont är inge kul. Man blir ju nojjig för minsta lilla.

2 kommentarer:

agnetha sa...

Bra Karin att du kollar upp saker och är rädd om dig!! Hoppas att det funkar med att du kan sitta o äta så lång tid nu på jobbet. Det är ju annars full fart på förskolorna numera!!!
Kram

Karra sa...

Jo då det gick rätt bra idag, får väl se hur det blir ikväll, för allt kommer ju surt efteråt. Jag blir helt nojjig så fort jag får ont i magen. Vill ju inte att det ska hända något nu när allt har gått så bra som det har gjort. KRAM