tisdag 28 september 2010

Kritik

Jag har svårt att ta kritik, sån är jag och jag är förmodligen inte ensam om detta. Idag fick jag anonym kritik som jag inte förstår och ingen annan heller för den delen men ändå kan jag inte släppa det. Skulle så gärna vilja veta vad som grundar det hela. Jag tar åt mig saker, grublar på det och ältar och vrider men jag kommer ju aldrig få något svar på detta tyvärr. Är väl bara att leva med det och försöka glöma det. Men som sagt det är svårt. Blir så ledsen av sånt här. Man tappar gnistan liksom.

5 kommentarer:

The original Ella... sa...

Ibland kan kritik vara ett uttryck för nå´n annans missunsamhet eller avundsjuka...

Anonym sa...

Håller helt med föregående talare.Jag tror på det hon säger.
Försök tänka på hur många det finns som tycker att du är världsbäst!
Många kramar
Marie

Karra sa...

Ja det kanske är så. Världsbäst jo man tackar ;-)

agnetha sa...

Håller med både Ella och Marie!!!!

Ida M sa...

Men va fan vem var det var det bara någon som kom fram till dig eller var hände detta?????