onsdag 9 mars 2011

Kalla Fakta

Imorgon är det premiär på Kalla Fakta och detta avsnitt kommer handla om Gastric By Pass operationer. Reklamsnuttarna man sett på TV är det bara negativ. Jag hoppas verkligen att dom kommer visa den positiva delen också för den är övervägande. Efter denna operation så blir man ingen modell, skinnet hänger här och där men om man tycker att det är så jobbigt så kan man få remiss för att ta bort överflödigt skinn. Det hänger skinn på mig men det bekommer mig inget, jag MÅR bra, jag ORKAR mycket mer, jag har bättre SJÄLVFÖRTROENDE. Jag kan inte komma på något negativt alls med denna operation. Kolla in programmet imorgon klockan 20 på TV4, det ska jag!!!

1 kommentar:

Jenny sa...

Jag visste itne att du gjort en sådan operation.. va kul. du får berätta mer;)!!! O du.. klart vi kommer o hälsar på i husvagnen.. hehe