torsdag 7 april 2011

Takras på klippan


Takras på klippan idag runt 15 tiden. Hela garagelängans tak flög av och
blåste flera hundra meter bort. Två bilar blev skadade. 20min innan taket blåste av kom Maya med sina kompisar tillbaka från sin heldags utflykt. Hade dom kommit lite senare så gud vet vad som hade hänt. Två brandbilar med en massa sexiga brandmän som sprang överallt och två polisbilar med lika sexiga karlar där. Men jag gick ju ner för att ta mitt uppdrag i styrelsen på allvar och sen att låta barnen få lite spänning.

2 kommentarer:

Jenny sa...

Alltså du får inte kalla detta blogg Karin!! du bloggar ju inte haha.. Alltså vet du.. i mitt inlägg det va faktiskt dig jag menade.. haha.. gulledu

Karra sa...

Jag vet, jag bloggar skit sällan nu förtiden, FB har tagit över tyvärr men ska försöka skärpa mig!

Det var det, vad glad jag blir hahaaa

KRAAM