onsdag 8 april 2009

Så Häftigt

Kom hem från seansen för en stund. Tar en stund efteråt att smällta allt. Sitter just nu med lite huvudvärk. Min älskade kära farmor kom igenom. Hon kom till min mamma. Först ut också så resten av seansen blev lite långtråkigt men rätt okej ändå. Min farmor kom igenom och ville tacka mamma för allt hon har gjort och allt hon gör. Farmor är så glad att mamma försöker hålla ihop allt. Hon är evigt tacksam. Farmor tyckte att mamma ska tänka lite mer på sig själv och hon tyckte att det var bra att mamma hade fått mer skinn på näsan. Hon ska inte bry sig så mycket om vad alla pratar om. En resa skulle mamma på också, någonstanns inom norden. Vart kan det vara!? Synd att det inte var Thailand, dit vet jag att både mamma och pappa vill.

Ny tid och plats, 27maj är det dags igen. Då är det kurs för att öppna sina sinnen, jag är anmäld. Och så var det enskild seans även den är jag anmäld till. Som sagt älskar sånt här!!!

GOD NATT och TACK Farmor för att du kom igenom. Hälsa Farfar!!!

Inga kommentarer: