söndag 17 maj 2009

Har FörFlyttat Mig

Så där då. Då var vi i värmland, kristinehamn. Här blir barnen kvar i 3v och jag åker hem på onsdag och tillbaka på söndag. 3 dagar BF (barnfri) så skönt det ska bli.

Igår var jag på en av mina bästa vänners möhippa. JÄTTE trevligt. Hon var SÅÅÅ nöjd med den. Tog henne på gymet, picknick i det gröna, strippdans, bastu och sen middag med show. Otroligt god mat var det. Tyvärr var jag inte med hela natten. Jag sa hejdå vid 23.30. Vi skulle ju upp tidigt för att åka vidare och det är inge kul att vakna bakis med två barn när klockan bara är 06:30. Men jag är glad att jag fick vara med överhuuvdtaget denna dag. Är ju ett minne för livet.
Älskar dig Ida!!!! Bilder kommer... ...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad ska du hitta på för skoj då? Det måste vara skönt att vara BF, även fast man älskar sina barn över allt anant!

Karra sa...

Precis det ska bli så skönt men som sagt man kommer ju sakna dom. jag kommer ha min 30års fest på fredag den 22maj så torsdag blir det ut och handlar och fixa så mycket som det går och lördag blir det SOFFAN, FILM OCH PIZZA!!! ;-)

Anonym sa...

Men är du inte oxå en GI:are?