måndag 11 maj 2009

Måndag

Ja idag har vi fått mycket gjort. Direkt efter att jag lämnade Maya på dagis så blev det en promenad till forum för lite shopping och så lämna jag in min mobil för repration. 2-3veckor skulle det ta. Nu går man runt med en gammal mobil efter Johan där skärmsläckaren är en toppless brud, Kul!! NOT!!! Sen när vi kom hem så blev det lunch sen sova i tre timmar så skönt efter som lilleman var vaken mellan 02-05 natten som var. Skit unge!!! Därefter så blev det en tur till parken sen middag med en extra middagsgäst, grannpojken. Sen en promenad med två cyklande ungar som inte är rädda för fan själv. Herregud vad dom kör. Nu på kvällen har barnen badat/duschat och nu sover dom. Jag har tagit rätt på den STORA klä högen. Mer kläder i torkumlarn finns det och mer i tvättmaskin som skall tvättas. Vi har en heldel att göra innan torsdag då vi drar till GBG/TYSKLAND för att bunkra upp inför MIN stora fest.

Inga kommentarer: