fredag 25 juni 2010

Midsommar Puma



2 kommentarer:

Ida M sa...

ja fattar inget du vet att jag tycket du var fin förut också men fan va 19 kilo gör mycket. Jag fattar inget så nice är du vännen måste vara kul att se va vacker du är vi var ute i går kväll på fb och såg denna bild syrran tyckte också va det syndes att du gott ner mycket i vikt grattis gumman. Kram

Karra sa...

ja -19kg är mycket men som sagt några kilon kvar. Kan inte fatta att jag ska gå ner mer. Stor jag är påväg att bli lilla jag. Jag som alltid har varit stor. Svårt att se sig själv bli small, men jag är så tacksam. Detta trodde man ju aldrig för något år sedan. Som jag sagt så många gånger jag är SÅÅ tacksam för detta och det är tack vare dig vännen!!! man har väl aldrig gillat sig själv. hört alla andra vad dom tycker man aldrig tagit till sig det ordentlgit, dålig självkänsla som man har. Hälsa syster så mycket. KRAAM