fredag 15 oktober 2010

Händer Inte Mycket

Nej jag har inte slutat att skriva men jag har inget att skriva om. Dagarna rullar på och vips så är klockan tio och jag går och lägger mig. Fattar inte hur tiden ska räcka till men jag får ta och skärpa till mig lite och ge mig lite mer tid till bloggen så ni vet vad som händer. Var på sex månaders kontroll i onsdags, gick hur bra som helst. Läkaren/dietist var hur nöjda som helst med mig och mitt jobb. 22kg sedan operations dagen 29kg sedan flyt. Fick förfrågan om jag ville föreläsa om min viktnedgång för såna som står inför sina beslut. Lät jätte kul så vi får väl se. Idag är det äntligen fredag, love it. Ser fram emot helgens äventyr. Ladies Night imorgon med tjejerna (förutom M som ligger hemma och är nu på min sida av världen, Välkommen Gumman) Ja nä om man skulle dra iväg till jobbet då.. jippi!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Å hälsa M från mig, jag håller tummarna för henne. (om det är den M jag tror :-)).

Kram

Karra sa...

Jag vet inte vem du tror att det är för jag vet inte vem du är ;-) men det är säkert rätt M du tänker på..

KRAAM