fredag 1 oktober 2010

Tatueringsmässa


Jag och två av mina kära syskon ska ikväll gå på tatueringsmässa i Kristinehamn. Ska bli väldigt kul. Jag vill ju göra en till tatuering som skall bestå av en calla och blad och sen ska mina barns namn stå med, ska be någon skissa på en lämplig bild. Placering är inte riktigt klart men min mamma tycker jag ska ha den i svanken och den idén är inte helt så tokig. Annars är vaden eller skuldrar andra alternativ. Efter ska jag försöka få dom med på en eller två drinkar, hoppas dom hänger på!? Alltid kul med syskonträffar även om vi inte är alla fyra.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Men har du fyra syskon? Trodde du bara hde två?

Kram Heidi

Anonym sa...

En brorsa, en syrra och en kusin som är som en syster plus lilla Karin det blir fyra!!!

Karra sa...

Precis, vi är fyra totalt och som föregående skrev, kussen är som en syster för oss..