måndag 7 september 2009

Ensam Mamma Söker

Jaha då har en ny säsong börjat. Helena som är en av tjejerna är från Karlskoga en liten liten håla i värmland 2mil från min hemstad och jag kan säger med handen på hjärtat att Karlskoga är ingen rolig stad, händer inte ett smack där men denna tjej verkar ju vara skit rolig, full fart hela tiden och hennes gubbar verkar vara samma skrot och korn. Hon och hennes gäng kan nog blir roligt att följa. Jag tror att polisen, Christian 36år och Helena får till det. Reservplatsen från Olah 33år termisk beläggning (vad nu det är!?. Madelene verkar vara en jätte söt tjej från Sandviken men den enda killen som passa henne är ju läraren, Markus 33år, så söta ihop. jag tror på dom. Reservplatsen får Martin 32år egen företagare. Sist men inte minst dalkulan Ulrika. Här tycker jag ingen var klockren direkt men Lasse, 40år fotbollstränare/servicetekniker tyckte jag verka väldigt trevlig och såg bra ut. Peter, 41år konsult Ulrikas favvo efter första avsnittet ja jo men lite lite för mycket hoppas han lugnar ner sig.

9 kommentarer:

Anonym sa...

Mamman från Karlskoga verkar ha fått "Tjejsjukan", hur kan man välja en 25 resp 22 åring då man har fyra barn varav en på 17 år. hennes killar tyckte ju också att de var för unga för henne. Nej!! Henne gillade inte jag.
Sedan kan man ju undra hur en
berusad 22 åring kan få tvtid. Men kanske tyckte teamet att det blev "bra tv"
// Mamma

Karra sa...

Håller med om att hon valde "fel" killar. Hennes son hade bett henne att inte välja dom yngre killarna för det kändes fel för honom och så gjorde hon det iallafall, inge respekt för sonen. Fulla människor som gör bort sig är bra TV, stackars honom! Han kommer säkert få mer TV tid någonstanns..

Anonym sa...

Stackare!!! Nej honom är det väl inge synd om. Varför anmäler man sig till ett sådant program och beter sig så barnsligt. Jo för att man är "kort i huvudet" och bara vill synas i TV.

Anonym sa...

Hemkommer från Karlstad. Har nu köpt fotöljen från Ikea och en jättefin matta till Erik. Så nu kan du ta bort det från listan.
// mamma

Karra sa...

Bockar av det!!!

Karra sa...

Anonym: Ja inte hade han alla hemma det var så sant!!

MADELEINE sa...

Christian är en kompis till oss så vi håller på honom ;-)

Anonym sa...

Det värsta är att 22 åringer kommer komma långt i programet.. Kan tyvärr inte säga mer

Anonym sa...

Hej Hej!
Detta är faktiskt den ensamma mamman Helena.
Ville bara säga att det är kul att du tycker jag verkar rolig. Även om ni kanske inte fått se den riktiga Helena än i programmet!
Men i kommande program så kommer ni att få se mycket av mamma Helena!! Jag vet att många stör sig på att jag tagit med unga killar, men hellre att jag tar med sånna killar, än att jag tar med UFO´n vidare i serien!! Håll tummen för mig!!