onsdag 9 september 2009

Glada Hudik-teatern

Jag var ju på föreläsning+show i går på cirkus med jobbet. Wow säger jag bara, får ni chansen så gå på den så himmla bra. Vilka underbara människor och vilka framsteg dom har gjort i sina liv. Beundrasvärt!!!!

Han som står bakom allt hade en föreläsning innan showen om hur denna teatergrupp blev till. Han berättade att kronprinsessan hade varit och tittat på pjäsen och efteråt kommit upp på scen och pratat med gänget. Hela dagen hade dom pratat om hur man tilltalade prinssessan (kronprinsessan skulle man kalla henne) hela gänget hade förstått detta så när hon äntra scenen så kliver han som spelar Elvis fram till henne, lägger armen om henne och säger "Tjena bruden! Så din farsa är Kung!? Ja svara kronprinsessan då svara killen Du, det är jag med!" Gud vad jag skrattade när han berättade detta, så himmla skön kille. Många många skratt fick man denna kväll.

TACK Meta(min chef) för att jag fick följa med!!!!

Inga kommentarer: