tisdag 16 februari 2010

Känns bra


Inga mer studielån!

13 kommentarer:

Anonym sa...

GRATTIS!!!
Marie

Karra sa...

Tack känns så skönt!!

Anonym sa...

Va? Har du redan betalat av dina studielån? Ser att du luggat på lärarhögskolan. Tog du inte full lån(alltså det högsta beloppet)?

agnetha sa...

Oj då redan betalt!! har du avbetalat så mycket redan vad bra!!!!

agnetha sa...

Följ Mycket gärna min blogg!!!!!

Anonym sa...

Vad skönt Karin att du betalat av, jag har en del kvar*suck*

Kram Heidi

Sus sa...

Lyllos!

MorsanMia sa...

har du höjt boendelånet för att betala av det sura studielånet?

Ida M sa...

va skönt för dig grattis!

Karra sa...

Finns mångs knep och knop för att lösa ett och annat ;-)

Jag hade full lån!

Anonym sa...

Men hur har du lyckats betala av alla lån? Vunnit på lotto?

Karra sa...

Alla mina lån har jag inte betalat av, bara CSN.

Anonym sa...

Förlåt, jag menade csn lånet. Du kanske kak ge några tips för dom där lånen betalar man inte av på några år