onsdag 10 februari 2010

Lever

Jo jag lovar, jag lever men det är knappt. Är helt slut när kvällarna kommer. Sover som en stock på nätterna. Mitt liv just nu är verkligen händelselös. Varje dag ser likadan ut. Lämna barn, jobba, hämta barn, fixa middag, underhålla barn, lägga barn, softa i soffan en pytte stund innan man somnar medans gubben masserar ens fötter. Men mitt händelselösa liv tar andra riktningar inom kort iallafall över en helg. Inte denna helg även om denna helg har sina happinges som jag ser fram emot. Nä usch nu går jag och lägger mig. Känner mig sååå tråkigt, sååå trött och ja såå blääää

4 kommentarer:

agnetha sa...

Vad händer i helgen då??

Anonym sa...

Men vänta nu Karin, inte är väl livet händelselöst!? Monotont möjligen, men inte händelselöst.
Välkommen på lördag!
Kram Marie

Karra sa...

Marie: Det är klart att det händer saker men inget som lyfter livet direkt om du förstår vad jag menar. Allt rullar på som vanligt liksom. Ser fram emot lördagen, ska bli kul att ses. KRAM

Agnetha: Fredag är det simmning och Lördag är vi bort bjudna till Marie och Magnus. Söndag är Maya bjuden på lunch hos Lucas.

Ida M sa...

Hoppas du syftade på vår helg hjärtat :-))Kram på dig