torsdag 3 februari 2011

Dum/Blåst

Känner mig så blåst och så dum. Idag fick jag en räkning på 399kr från ett företag i Slovienen. Jag fattade inget alls, vad är detta!? När jag sedan läst och läst och funderat så ringde systeryster och hon hade också fått samma brev. Vi har tydligen gjort samma test på FB och aldrig någonsin stod det att det skulle kosta 399kr att göra detta test. Helt sjukt. Hade jag sett att det kosta så mycket så hade jag ALDRIG gjort det. Tydligen är jag (vi) inte ensamna om detta. Många fler som gjort samma dumma sak. Nu ska det bestridas och maila för jag tänker INTE betala denna räkning!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kommer du ihåg vad det förtest ni gjorde? Kan vara intressant att veta om jag oxå gjort den. Kul om det dyker upp en räkning!
Hoppas det löser sig!

Kram H

Karra sa...

personlighetstest på FB, ja ha koll så du inte gör samma misstag.