lördag 5 februari 2011

Lite nyttiga



7 kommentarer:

Anonym sa...

matchar ju fint med din operation... hur tänker du???
Chokladfondue varje helg...Ett råd: Tänk dig för

Anonym sa...

Men Karin kanske har ätit av det nyttiga?

Karra sa...

vi har inte chokladfondue varje helg. Jag äter godis men inte i dom mängder som jag gjorde förr. Även om man har gjort denna operation så ska man inte sluta leva. Man kan äta allt men inte i samma mängd som förut. Men varför jag la ut dessa bilder var för att visa att vi inte äter så mycket godis utan det som åt mest av var jordgubbarna och DET är nyttigt!!!!

Anonym sa...

Det mesta på bilden är ju onyttigt.
Och har man anlag för fetma ska man verkligen tänka på vad man stoppar i barnen. sånt kan vara ärtligt. Jag följr din blogg o tycker inte du äter speciellt hälosamt. Kanske du äter mindre mängder men du borde äta o dricka nyttigare. Självklart ska man leva också... jag menar inte att du ska äta salladsblad hela tiden. Tycker bara du ska tänka dig för. Har för mig att du har skrivit att du är chokladberoende eller ngt liknande..

Karra sa...

Jag lägger inte upp ALLT jag äter och dricker på bloggen utan det blir ju mer av det goda. Jävligt tråkiga blogginlägg det skulle bli isånafall. Mina barn är inte överviktiga på något vis och jag skulle aldrig tillåta att det går åt det hållet men vi har lördagsgodis som alla andra. Tack för att du bryr dig men jag har läget under kontroll.

Karra sa...

Bye the way, tycker det är tråkigt att man skriver anonymt..

Anonym sa...

Ja, håller med dig Karin. Om man skriver såna saker kan man faktiskt skriva med sitt namn. Alla unnar sig, även de som gjort GBP operation. Mamma har dock inte vågat unna sig, hon e rädd att det ska börja gå uppåt då. Men alla är man olika. bra av henne att inte äta sötsaker, hon e ju inte s mkt för det heller.

Kram Heidi