lördag 21 november 2009

Min Tv-Karriär

Efter att vi sett någon reklamsnutt igår där Kär & Galen programmet var med så började vi prata om vilka program man har varit med under inspelning. Detta har jag varit med om:

Satt i publiken UTAN att synas i TV:
* Vem vill bli miljonär 2004
* CookALong 2009

Satt i publik OCH syndes i TV:
* Kär & Galen 1994 (tror jag)
* Sikta mot stjärnorna 2000
* Dansbandskampen 2009

Medverka I program och VERKLIGEN syndes i TV:
* Hannas Talkshow 2003
* Du är vad du äter 2006

Ja vad ska man säga.. ..!!??

5 kommentarer:

Anonym sa...

"Du är vsd du äter", det var du som gömde Anna Sipers mat bakom gardiner, eller hur?

Hi, hi det var rätt komiskt

Anonym sa...

Det ska stå Skipper

Karra sa...

Det hade jag glömt själv men det stämmer ju...

Ida M sa...

Ja karin jag vet att du gillar att synas i tv hihihih men jag har tänkt att du och jag skulle göra ny karriär va säjs om teater skolan i stan eller malmö spela in film och så hade inte det varit något så kan vi stötta varndra som vi är så bra på!!! Eller va tror du om det!!!

Karra sa...

teater skolan here we come!!!!