söndag 8 november 2009

Vi drar vidare..


Den fjärde ligger kvar på rummet. Men vi röjer

15 kommentarer:

Anonym sa...

Akta er det kommer surt efter!!!

Anonym sa...

Banta!

Karra sa...

Ja i dag känns det!
Du andra anonym har du inge bättre för dig en lördag kväll så tycker jag synd om dig.

Karra sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Karra sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Karra sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

Usch ja, så säger man inte. Tycker så synd om folk som verkligen inte har för sig vettigare. Du är snygg Karin!

Kram Heidi

Anonym sa...

Rensa ut dessa idiotiska kommentarer Karin från denna sida. Annonym 2 Det var verkligen elakt skrivit. Kanske du skulle ta och tänka dig för innan du "Öppnar mun"
Återkom Aldrig till denna sida.
//En vänlig anonym

Sus sa...

Vad är det för ett jävla pucko! Du är fin Karin. Låt ingen få dig att tro annat! Fuck vad arg jag blir.

Karra sa...

TACK Sus, Heidi och Vänlig Anonym, Det värme gott i mitt hjärta att veta att man är omtyckte och att ni står vid min sida!

Anonym sa...

Vad trött jag blir på folk som inta har något bättre för sig, än att ge sig på andra människor.
Till elak anonym: Det är ganska enkelt faktiskt; Uppför dig med vett, eller håll tyst!

Kram från mig Karin.

Marie

Karra sa...

Marie: TACK för att du står upp för mig!

Ida m sa...

Nu är det rensat så jag ser inte vad som har skivits men något pucko som är missnöjd med sitt eget liv antagligen.
En sån människa vet man hur dom kommer bli när dom blir gammla sitta ensamna på ålderdoms hemmet och ingen som vill veta av en sur........ gammal..... Tänk på vad man säjer det kommer slå tillbaka en vacker dag.
Du vet karin va jag tycker om dig vacker som en brud LOVE YOU!!!

Karra sa...

det finns kvar, tredje inlägget!! Tack för dom goa orden, love you to!!!

Anonym sa...

Men ta bort det då!!!!!