söndag 15 november 2009

Världens sämsta Morsa, jag med

Detta är väl ett släktdrag för nu har jag skrikigt och hotat min dotter efter noter. Hon och en kompis hade lekt och vännen gick hem jag gick in på dotterns rum för att kolla läget och jag möts av ett kaos. Det är lera, pysselglitter, sängkläder och leksaker ÖVERALLT och jag skojar inte när jag säger ÖVERALLT! Jag får ett STORT utbrott och jag skriker att hon inte får leka med någon på evigheter, att tomten inte kommer till barn som förstör sina saker ja rena rama tomma hot men det är hot som hon tar på fullaste allvar. Jag blir så arg att jag också börjar gråta. Det är faan inte lätt att uppfostra 4åringar som skiter blankt i vad man säger. Man orkar inte hur mycket som helst. Johan kom hem nu!!!!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Men Karin.....................
// mamma

Anonym sa...

Men Karin.....................
// mamma

Karra sa...

Jaaaaa Mamma............

Anonym sa...

Hmm, hmm
//mamma