måndag 5 april 2010

Home Sweet Home

Jaha då var vi hemma igen. Såååå skönt att vara bort då ser man inte alla måsten. Nu har jag två veckor på mig att få detta hem klinsikt rent för sen blir det inte mycket gjort på några veckor. Ja jo min kära mamma kommer och ska hjälpa mig men jag kan ju inte be henne städa vårt hem klinsikt. Inte riktigt rätt. Är så tacksam för att hjälp jag kommer få sen ändå. Kommer ju inte vara så jävla pigg efter operation. Påsk har varit alldeles underbar. Umgås med nära och kära, vackert väder ja och sen ska man väl skriva god mat men det blir ju lite fel för mig men dom andra har ätit väldigt god mat. Känner att denna blogg är påväg att bli helt uppslukad av mat men det är det som är mest i mitt huvud just nu. Mat, Mat, Mat, Mat jag LÄNGTAR efter att få äta mat med tuggmotstånd och få smka på olika smaker!!! Ja ja det blir väl om siså där 5 veckor. Ja ja nä nu ska jag fixa sen middag till resten av familjen.

1 kommentar:

Ida M sa...

Ja jag kommer i håg när man fick börja äta knäcke bröd det var helt underbart man kan inte tro att det kan vara så gott men när det knackar sååå gott i munen mmmmm men härligt att du har klarat så länge nu nu är det inte länge kvar. Du är så duktig vännen! Kram