tisdag 13 april 2010

Nedräkningen Kan Börja

Idag är det exakt en vecka kvar tills jag ska genomgå min GBP-operation. Nästa tisdag klockan åtta ska jag vara på Södersjukhuet och invänta min tur. Jag blir bara mer och mer nervös för varje dag som går. Jag tackar ALLA som är såå positiva och peppar mig dagligen. Det värmer såå mycket ska ni veta!!!

Idag ska jag på ett besök inför operationen och lämna en massa prover och träffa kirug, sköterska och narkossköterska. Man kanske skulle be narkossköterskan om något lugnande så kanske allt känns bättre. Kan ju vara nice att gå sista veckan på rosa moln och bara ta allt som det kommer och bara få vara jag. Tror ni han eller hon går med på det!? Fråga kan man väl alltid få göra. Kan ju bara få ett nej.. ..

7 kommentarer:

agnetha sa...

Kram!!!!
/Mamma

Gafflan sa...

Lycka till! :)

Anonym sa...

Kram från mig med! Ser fram emot sällskap på gymet ;-)
Marie

Karra sa...

vad kostar gymkortet? Jag hoppas hänga på dig efter flyg/puré perioden. slutat av maj början av juni.. några veckor innan semestern ;-)

Anonym sa...

Där jag tränar haar de kampanjer stup i kvarten. Jag betalade 1500:- för ett årskort (gym + gruppträning), men det vanliga är 2000:-. Inta alls dyrt om man jämför med andra ställen.

Kram Marie

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Karra sa...

1500-2000kr för ett helt år är helt okej. Jag hör av mig när det är dags för mig. By the way, halsbandet är klart ;-)