tisdag 9 december 2008

Förslappad!

Oj viken händelselös dag det har varit idag. Vakna 07.00 gick upp gjort välling till barnen, den ena åt den andra somna om efter att ha ätit 30ml. Maya höll igång tills det var dags att gå till dagis, Erik sov fortfarande så jag ringt dagis och fråga om dom kunde stå vid grinden och jag på altan och Maya går själv. Det gick jättebra. Från vår altan ser man dagis. Jag gick också och la mig igen tillsammans med Erik. Hör och häpna, vi sov till klockan 12. Därefter upp käka, titta på TV, fick ett snabb besök av en arbetskamrat som var ute med barnen i lekparken. Titta på Våra Bästa År, skit nu börjar det bli spännande!! Måste se morgondagens program. Jaha då var det bara 1timme kvar så ska jag hämta Maya på dagis. som sagt vilken slappar dag!!! INGET julbak, INGET julpyssel, INGET alls bara en händelse lösdag!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Äter Erik välling redan?...Mina barn började inte med de förrän de var 7 månader

Karra sa...

Nej han dricker ersättning (Profylac) men jag tyckte det var lättare att skriva välling rätt va så..