tisdag 2 december 2008

Safe again

Har varit på efterkontroll på mödravården. Allt såg bra ut. Fick recept på p-piller så nu går man säkert igen. Min underbara barnmorska MAJ RYDIN som har varit med under alla år och alla händelser sa att vi var mycket varmt välkomna tillbaka, snart. Snart tror jag inte men kanske om 3-4år. Vill gärna ha en liten till. Känns helt fel att jag inte skulle vara gravid något mer eller att jag inte skulle föda något mer barn. NEJ det känns så fel för mig, EN gång till!!!

4 kommentarer:

Filler.nu sa...

JA en till! ;-) Så kul med dem små! Vi har sagt att vi ska nöja oss med två, men vi får väl se hur man känner om några år. Kanske blir man sugen igen! Kram

MorsanMia sa...

Det är ju det att man ska ta hand om de efter graviditeten också...

Anonym sa...

"Det blir inga fler barn!" Var det inte så du sa efter förlossningen???

Kram Marie

Karra sa...

MorsanMia: Klart man ska ta hand om dom, det gör jag så gärna så...

Marie: Man kan väl ändra sig ;-)