fredag 8 januari 2010

Fredag

Inatt fick jag sova hela natten utan att någon störde mig så då kan man väl fråga sig varför jag inte gick och la mig tidigare så jag fick sov ännu längre. Ja det är bra att vara efterklok. Barnen vakna lite tidigare än vanligt idag, 07:30 är väl både bra och dåligt. På måndag börjar ju dagis så då ska dom ju upp i tid. Men man är ju så ovan att gå upp fattar inte hur detta ska gå nästa vecka.

Idag blir det till att plockan undan mer här hemma, gör ju faan inget annat tycker jag. I hallen står det tre kartonger, två IKEA kassaroch en sopsäck fulla med skit som skall kastat. Tur att det kommer container till området idag.

Ikväll får vi matgäster. Våra förra grannar som flytta till hus. Välkomna Marie och Magnus med deras två huliganer. Alltid lika kul att träffas.

Självklart så ska vi titta på Let´s Dance också. Rabih är ju med. Den socker söta killen som får en att bara smälta.

Ja det är väl så vår fredag ser ut. Vad ska ni hitta på för kul?

1 kommentar:

Anonym sa...

Hmm... jag skulle allt vilja titta i de där kartongerna innan de kastas. Allt är inte skit.
//Mamma