torsdag 21 januari 2010

Ursäkta



Jag vill be om ursäkt till alla mina vänner. Ni finns i mina tanker och jag tänker hela tiden på att jag ska ringa eller att vi måste ses snart men hur ska tiden räcka till. Man ska vara arbetande, mamma, fru, bra vän och så ska man hinna vara sig själv. Detta går inte riktigt ihop för mig. Tyvärr är det vännerna som blir drabbade. Så därför vill jag här och nu be om ursäkt. Jag älskar er, jag uppskattar er och jag är så tacksam för alla min vänner. Önskar att vi skulle få mer tid tillsammans men hur vet jag inte. LOVE YOU!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det är inte bara du som har svårt att få ihop den ekvationen. Kram på dig och var inte så hård mot dig själv. Bra vänner förstår vad det handlar om.
Ta hand om dig ordentligt, så hörs vi.
Marie

Karra sa...

Ja det är väl så för alla men det är så synd. Tur man har vänner som dig marie som förstår. KRAM

Ida M sa...

Som jag sa förut vi har barn man hinner inte allt och det är vännerna som blir lidande tyvärr.Men som Marie säger så har man bra vänner förstår dom men man kan ju inte försumma sina vänner jämt ibland får man TA sig tid helt enkelt.
Kram på dig gummiz