onsdag 6 januari 2010

Tupperware


Någon som är haj på tupperware, what the fuck is this?

7 kommentarer:

Farbror Blå sa...

Grytunderlägg?

Sus sa...

Skruvaavlocketduk?

MorsanMia sa...

Tror att det är ett bakundelägg, typ att du kan knåda degen på den eller nåt.

Karra sa...

vilka bra förslag ni kom med men jag tror jag går mer på morsanmia´s förslag jag råka ju veta att hon är rätt haj på tupperware ;-)

Karra sa...

Någon som vill ha detta bakunderlägg? Inte jag iallafall..

Anonym sa...

Ordna en tävling och ha den som pris! Du har säkert mer av den varan som du inte andvänder så det kan bli en följetång. Eller lägg ut den på Tradera!!
// Mamma

Betty sa...

Hejsan! Ifall du ännu har kvar din Tupperware produkt så kan jag berätta att det är för ugnen! Du använder det istället för bakplåtspapper. Lägg det på plåten å lägg på ex kanelbullar, bröd, pizza mm Fungerar jättebra! Nåt du undrar över, titta in på min blogg å ställ din fråga!