tisdag 12 januari 2010

Last Night

Jaha då var detta min sista kväll som mammaledig. Lite bittert. Jag som älskar att vara hemma och små mysa med mina barn. Jag trivs att vara hemma. Min man sa till mig idag att om han får en lön på sextiotusen skulle jag kunda bli hemamfru. Men andra ord så kommer jag aldrig kunna bli det. Ja det man ser fram emot nu är väl pensionen då för det är väl nästa"ledighet", 35år dit, JIPPI! Nu är det bara att knega och få vardagen att gå runt. lycka till Karin för det lär du ju behöva.

5 kommentarer:

Filler.nu sa...

Det kommer gå fint, lycka till imorgon!

Anonym sa...

Jag tyckte också om att vara hemma när du och din syster var små. Det var därför jag arbetade som dagbarnvårdare under denna tid.
// Mamma

Sus sa...

En kvart.
Sedan kommer det att kännas som att du aldrig gjort annat än att jobbat.

Sen får du bli gravid med trean.

Ida M sa...

Jag gillar också att gå hemma och mysa med mina små! Inga fel.

Karra sa...

Sus, nja fler står inte så högt upp på listan just nu. På min man står det inte ens med ;-) men man ska aldrig säga aldrig.

Ja jag trivs verkligen att vara hemma, klippt och skuret för mig.