måndag 15 mars 2010

Längtar Bort

Ja vad säga. måndag är det mest tråkiga dagen på hela veckan. Seg, trött efter helgen. Vilket man inte borde vara eftersom man inte gjort något. Jag vill ha vår, sommar, jag vill ha värme. Nästa vecka hade vi kunnat suttit på en flyg ner till Thailand i två veckor men pga min operation så har vi flyttat fram den. Men min operation kommer ju inte bli fören i maj så vi hade ju kunnat åkt, jaja inte gräva ner sig i det nu. Vi kommer dit så småningom. Våra vänner åker ner på onsdag, inte ett dugg avis :-0

4 kommentarer:

agnetha sa...

Gillade inte heller måndagar då jag arbetade på förskolan. Först jobba hela dagen sedan sitta på kvällen på planeringsmöten. usch!!!!
// Mamma
http://agnetha52.blogspot.com/

Ida M sa...

Hej Vännen! Jag hämtade mitt pass idag för LONDON men man blir sugen att åka långt bort.Jag förstår dig fullt ut men tänk om du skulle gjort opra. du skulle inte viljat flytta på den.Kram

Karra sa...

nej det är sant, op går i första hand!!! Resa sen, smal och fin ;-)

Ida M sa...

:-)))