torsdag 4 mars 2010

Skiten tar ju aldrig slut

Jaha då har man fått dommen från doktorn idag. Utslagen är påväg bort och dom beror på virus. MEN nu är han påväg att få örininflammation. Högläge och nässpary under helgen blir det inte bättre och han får feber så är det in igen och få pencilinkur. HERREGUD när ska detta ta slut! Arbetskamraterna och föräldrarna på jobbet måste ju undra vad jag och min familj är för några.

Jaha nu är det som det är. Inget jag kan göra något åt. Får hoppas att man står pall för HELA nästa vecka. Lunch intaget hos grannen. Nu ligger barnen i soffan och tittar på film. Jag ska nog slänga mig ner där också och vila en stund.

6 kommentarer:

Filler.nu sa...

Jobbigt!! Vet precis hur det är... Siri har varit sjuk sedan detta äret började känns det som. Nu blev hon nyss frisk men börjar bli förkyld igen och det brukar alltid leda till öroninflammation... Tips är att köpa koksalt på flaska. Ge hela tiden och varva under dagen med vanlig nässpray. Det öppnar upp och underlättar för att få ut allt. Nässprayen kan man ju max ta några gånger per dag, men koksaltet kan man ju ge hur mkt som helst...

Karra sa...

Ja sjuka barn är inge kul alls.´, hoppas det vänder snart, även för er!! Tack för tipset. KRAM

Anonym sa...

Köp inte koksalt, gör själv!
Koka upp 1 dl vatten och lös upp 1 krm salt - låt svalna innan du använder det.

Stackars Erik. Hoppas att han snart mår bättre.

Kram Marie

Karra sa...

dokt sa att koksalt inte hjälper utan att vi skulle köra med nasin nässpary.. Tack för tipsen ändå!

Ja jag hoppas dett tar slut SNART!!!

agnetha sa...

Hur kan du ha Ebba på din blogg ruta hos mig?????

Karra sa...

Magi, hahahhahah