lördag 13 mars 2010

Springmask

Helvetet tar inte slut. Igår kväll vakande Maya efter 1timmes sömn av att det kliat och kändes konstigt i snippan. Jag antog att det var för att hon torkat sig dåligt och gick och hämta salva för att smörja. Jag fick gnugga ögat flera gånger för att verkligen förstå vad jag såg. Fy faan vad äckligt. Små små vita maskar som slingrar sig överallt. Jag var ju tvugen att hålla lugnet för att inte skrämma Maya men egentligen ville jag bara skrika rätt ut FY FAAN VAD ÄCKLIGT!!! Ringde vårdguiden som bekräftade min misstankar. Så idag klockan 10 är det jag som står och bankar på apotektes dörr. Dom jävlarna ska bort, NU! Tydligen ska hela familjen köra denna engångskur och ALLT ska saneras. Kul Lördag!

5 kommentarer:

Ida M sa...

nääää tar det aldrig slut sen karin får det vara bra med massa sjuka. Nu får ni vara friska!Kram

Kaos-Anna sa...

Man ska sanera varje dag i två veckor.
Äggen lever i dammet i två veckor.

:-(

Karra sa...

MEN Anna, vad jobbig du är då ;-)
Jaha då blir det tvättning och städning imorgon också då. Usch vad jobbgt.

MorsanMia sa...

been there done that... och de kommer gärna på återbesök.
Antagligen har hon väl käkat snö..

Ida M sa...

Va får man mask av snö trodde det var en myt :-(