söndag 21 mars 2010

Thailand


Ja nu verkar det som om vi har hittat en resa till Thailand i oktober. Min svärmor fyller 60år då och ville att vi skulle åka ner tillsammans. Vi har letat och letat men allt har varit så dyrt men igår kväll hittade jag en resa för ett okej pris, visst att det är mycket pengar men detta är en av de billigaste jag har hittat. Ser så grymt härligt ut, jag längtar redan. Thailand är sååå vackert och människorna sååå trevliga och inte att förglömma MATEN, maten är ju sååå grym god!

4 kommentarer:

Sus sa...

Men du lär ju inte kunna äta den starka maten då.
Bara i pytteportioner =)
Men Thailand är alltid Thailand.

Underbart!

Karra sa...

Stark mat kan man tydligen äta, jag frågade det på info mötet. Men som du skrev det är bara pytte pytte portioner som komma gå ner, men det gör inget. Thailand är alltid Thailand!!

Ida M sa...

Jag hade problem i början av stark mat blev dålig i magen men det har gott över nu som tur är för jag älskar stark mat!

Karra sa...

samma här.man får väl testa sig fram.