onsdag 3 mars 2010

SURT

Usch och fy vilken dag på jobbet. Idag har jag inte varit på humör för fem öre. Trött, sur, irriterad och ledsen. Toppen dag helt enkelt. Usch och blä. VAB imorgon igen. Erik ska tillbaka till doktorn för att kolla utslagen. Sen pricken över i´t är att Maya nu ligger i feber. Skiten tar verkligen aldrig slut.



Det som har gjort mig mest irriterad idag är att jag ursäktar mig hela tiden för att jag är hemma och VABAR, varför!!?? Ja det kan man ju undra. Klart som fan man ska vara hemma och vaba när ens barn är sjuk. Men varför ursäktar man sig hela tiden. Gör ni också det!?

6 kommentarer:

Kattis sa...

Japp.
Dåligt samvete och ursäkter.

Karra sa...

Precis, ja det är helt sjukt. Är man hemma ja då får man dåligt samvete för jobbet, skulle man lämna barnen halvdåliga skulle man få dåligt samvete mot dom. Hur man än gör så får man dåligt samvete.

Sus sa...

JAg vabbar ju inte längre, men min kollega ursäktar sig hela tiden.
Herregud.
Hon har tre barn.
Små barn.
Barn ÄR ofta sjuka.

Jag blir irriterad på föräldrar som inte vabbar när de borde =)

Ni är fina mammor, Kattis och Karra.
Fortsätt med det.

Karra sa...

Tack sus det värmde!!!

The original Ella... sa...

Samma fenomen här!! Men är barnen sjuka så ska dom vara hemma & mysa med sina föräldrar...tror kollegorna är avvis på att dom inte kan vara hemma! Krya på er!

Ida M sa...

Va fan skit i dom barnen är viktigare tycker jag!Var hemma med dina barn karin skit i dom tänk på barnen kram