torsdag 11 mars 2010

Nervös

Imorgon ska jag till Södersjukhuset och vara med på en dietistskola. Ska få lära mig hur jag ska äta innan och efter min operation som jag ska göra någon gång under april/maj månad. Jag ska genom gå en Gastric By Pass. Mycket nervös, många tankar men så spänd att äntligen få den. 1års väntan har det tagit. Så om allt går som det ska så kommer jag må mycket bättre och bli några kilo lättre.  Det ser jag väldigt mycket fram emot. Nu går jag och lägger mig så jag är pigg och allert imorgon.

6 kommentarer:

Sus sa...

Du kan läsa Monas blogg.
Hon har just gjort en.

monasuniversum kan du söka på

Karra sa...

Följer henne redan. Tack för att du tipsade.

agnetha sa...

Lycka till vi hörs i morgon över telefon.
Kram och puss.

http://agnetha52.blogspot.com/

Karra sa...

Jag ringer i eftermiddag! Puss & Kram

Chrissan sa...

Lycka till!

Ida M sa...

Ja karin 1 års väntan kom du i håg va du sa till mig när du skulle få remiss 3 månaders regeln ja sa ja ja ja vi får se, till mig sa dom 2 år det tog 1,5 år så fick jag min tror du på mig nu då ;-)) jag är så glad för din skull men jag vet att tankarna snurar runt! Men är det något du undrar över så ring bara! Kram