måndag 9 mars 2009

HusVisning

Så har vi varit på husvisning igen. Vi var och tittade på det blåa huset jag länka till i ett annat inlägg. Fint hus men fy vilken konstig tomt. Nej det var inget hus för oss. Nästa hus vi tittade på ligger i Ektorp, nära och bra. Ett område jag mycket väl skulle kunna tänka mig att flytta till. Huset var okej, lite renovering i badrummena och tvättstugan. Köket måste göras om helt. Tomten var jätte mysig. Maya sa "Vilken rolig tomt, mamma" bra betyg tycker jag. Det stora plusset var kakelspisen, SÅ fin. Min kära man håller på och förvandlar mig, inte bra detta!!!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Oj, vad dyra hus ni tittar! Får man fråga om ni tjänar bra?

Jag och min sambo tittar på hus oxå. Jag är föräldrledig så vi har inte råd att titta på hus för mer än 3.0 milj....

Kaos-Anna sa...

Anonym- Dessa hus är ju billiga om man vill bo i Nacka.
Var kollar du på hus?

Anonym sa...

Fru Kaos: Ja just bor vi i Sköndal. Tittat mycket i Nacka och så men, men få se om vi hittar ngt...

Karra sa...

Anonym: jag är också mammaledig som du säkert har förstått. Vi hoppas få minst 1,8milj för vår lgh då har vi råd att titta på hus för 3,5- 4,0milj. Men visst är det DYRT!!!

Anonym sa...

Jasså jaha det ligger till på det viset! 3,5 mille och ni ska renovera på det! Jasså jaha!
Undrar om drömvinsten slagit till? ELLER???

Chrissan sa...

Skitdyrt!!! Tycker jag som inte bor i Stockholm...
Här i Eskilstuna får man ju rena rama palatset för era huspriser.;)

Karra sa...

Chrissan: Samma i värmland..