lördag 7 mars 2009

Min Fantastiska Man

Idag skulle vi ha åkt hem till Nacka men Maya´s koppor kliar fortfarande och jag tror hon har fått mer i rumpan, är det möjligt? Erik är dunder förkyld och lite feber. Han är så j_vla gnälligt. Det finns INGET som hjälper. Skit jobbigt för man vet inte vad man ska göra. Och jag då, ja jag lite förkyld, trött i kroppen. Jag vågade inte utsätta mig för en tågresa på tre timmar med dessa två sjuklingar. jag ringde min kära man och beklagade mig och han sa "Jag kommer och hämtar er på söndag" Det är väl kärlek ändå!? I love him!!! Tack älskling!!!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Men hade ni inte bilj som inte gick att boka om?

Verkligen gulligt av din man! Kärlek...

MorsanMia sa...

Fjäsk ;)

Anonym sa...

Jag undrar varför han väntade till söndag för att hämta er?? Varför kunde han inte åka idag???
Han kanske ville ha ytterligare en natt med sömn...:)
Kram Mia Eks Lindq

Karra sa...

Ja det är kärlek.
Han vill nog ha en natt till med god nattsömn. han får det eftersom han hämtar oss.

Karra sa...

Nej biljetterna går inte att boka om. 300kr rätt ner i sjön!!! Shit happens!!

Sus sa...

Hehe..
Smart man att vänta tills i morgon.

Bubbel i vardagen sa...

DET är äkta kärlek!