måndag 9 mars 2009

Priset Har Kommit!



Jag vann ju en tävling hos Johanna, från Ensam Mamma Söker. Förra veckan kom produkterna. Jag rev upp paketet igår. En flaska Spray, en flaska Silkes Droppar och en flaska wax. Sen var det med ett kort som det stog "Grattis! Kram Från Johanna men vet ni vad det mest patetiska var tyckte jag ialla fall. Kortets framsida, en bild på Johanna själv. Sånt fan av henne är jag inte. Jag tycker hon verkar vara en himmla mysig människa men det behöver väl inte gå till överdrift att man skickar ett kort på sig själv med sin autograf på eller!?

6 kommentarer:

Chrissan sa...

Kan inte du skicka ett tackkort tillbaka då. med din bild o autograf!? ;)

Karra sa...

Hihihi ja det skulle jag göra...

Kaos-Anna sa...

Haha. Gör det Chrissan säger. Gör det! Snälla!?

Karra sa...

Jag har inte hennes adress annars hade jag gjort det ;-)

Sus sa...

Adress?
wannabee@adhd.kom

Karra sa...

Sus: *skrattar högt*