måndag 30 mars 2009

Stor Seans

Ikväll ska mina föräldrar gå på stor seans i Örebro. Dom fick detta i julklapp. Min pappa är så nervös över att farmor eller farfar ska komma igenom. Han är så nervös över hur han tar det. Han är inte gubben som gråter öppet så att säga. 120personer är det på denna seans så ni kan ju tänker er. Jag tycker det vore jätte kul om dom kom igenom men det är ju jag, jag älskar sånt här. Jag har pratat både med farmor och farfar från andra sidan och det är omtumlande men så kul att höra att dom är med oss och att dom har det bra. Ska bli spänannde att höra hur dom har uppleve det hela ikväll.

3 kommentarer:

Bubbel i vardagen sa...

Oj, vad spännande. Sånt skulle jag också vilja gå på! Berätta hur det gick sen.

Anonym sa...

Pappa klarade det jättebra, tyckte t.o.m att det var roligt ibland. Tyvärr fick vi ingen kontakt. Men ett tiotal i salongen fick det. Det var en väldigt stor publik inte 120 utan 400. Lite för mycket tycker jag. Terry Evans var suverän.
Mamma

Pia sa...

Det är häftigt när man får kontakt. Min pappa tog kontakt via Keith och Fiona Surtes, oxå på en storseans..

Det var häftigt men nu förstår jag oxå varför de som får kontakt inte pratar ur skägget.. ofta sitter man ju och spänner sina öron för att höra om saker stämmer eller ej för dem..

Men jag gjorde likadant, satt som ett pucko och bara nickade åt det han sa!!! För det stämde så jäkla bra och det var saker som bara kunde stämma in på min pappa och inte tusen andra män!! :o)