söndag 29 mars 2009

Viking Line


Idag gör vi en kryssning UTAN ångest, skinnvästar, vargtröjor, heltäckningsmattor som FruKaos skrev i ett av sina inlägg. Denna kryssning är en dagskryssning/familjekryssning. Våra kära grannar följer med. Alltid trevligt resesällskap. Några alkohol inköp lär det med all sannolikhet bli. Börjar inhandla lite till min 30årsfest. Håll tummarna för att det inte blåser allt för mycket. Gillar inte sånt då man inte kan göra något åt det - om ni fårstår vad jag menar ;-)
Ha en bra dag!!!

5 kommentarer:

Kaos-Anna sa...

Vaddå menar du att den båten är heltäckningmattsfri, att det inte säljer vargtröjor och att inte båten är full med skräp?
Inte troligt.
Skepp o hoj.

Anonym sa...

Kul att fylla 30. Och bli riktigt vuxen. Hur har du tänkt och fira den?

MorsanMia sa...

Hoppas ni har haft en trevlig dag

Karra sa...

FruKaos: heltäckningsmatta= Ja vargtöjor såg jag inga och skräpigt tyckte jag nog inte att det var. Mycket lyckad familjekryssning.

MorsanMia: Vi har haft en mycket trevlig kryssning idag. Är helt slut ska bli så skönt att lägga sig nu.

Anonym: Fylla 30 känns just nu helt okej. Jag ska fira den med en fest för mina vänner här hemma. Ett släkt kalas hemma i värmland.

Anonym sa...

Sov gott min sköna så hörs vi imorgon.
Mammma