torsdag 12 mars 2009

Möte ikväll

Ikväll ska jag och min man på möte på Mayas dagis. Mötet kommer handla om Mayas överflytt till storbarn. Vi är inte alls nöjda med uppdelningen av barn. Har skrivit om detta förut. Ja vi får väl se hur detta möte slutar. Det ser inte så ljust ut. Fick ett mail där det stod att jag hade sagt okej till detta när vi pratades vid innan jul och i dags läget fanns ingen annan lösning än att hon får börja på denna avd. Men att hon har första tjing på den andra avd OM det skulle bli något ledigt.

Jag får väldigt dåligt samvete för att jag har sagt okej till ett dåligt val för min dotter. Känner mig inte som en bra mamma som har sagt ja till att hon ska splittras från sina tjejkompisar. Sa jag verkligen ja!?

1 kommentar:

Anonym sa...

Ibland måste man tänka först innan man talar. Detta är sanningen.
Men jag tycker förståss att ni ska slåss för er Maya. Det kan inte vara så kul att skiljas från sina tjejkompisar. man blir utanför även om de börjar att jobba lite mellan avd.
Lina