måndag 30 mars 2009

Lite Bilder Från Igår

Zillah & Totte
Från Talang 2007

Maya Gör En Ansiktsmålning
En SjöHäst

Lucas Gör En Ansiktsmålning
En Katt

Lek I Bollhavet
Var Mycket Populärt

Erik Var Väldigt Fascinerad av
Musiken och Alla Lampor

Hänger Lite Vid DansGolvet

Tar En Drink Vid DansGolvet
Kollar Läget

Några kändisar
På Båten Hittade Vi Också
Jakob Samuel Sångare i The Poddels
Christian "Kicken" Lundqvist
Spelar Trummor i The Poddels
Pontus Egberg Spelar Elbas
Henrik Bergqvist Spelar Elgitarr
i The Poddels


Kan säga att Malin var i extas efter att jag tagit dessa bilder och Jonas deras autografer. Känner sig som en fjortis vid såna här situationer men samtidigt väldigt kul. Hur ofta får man chansen liksom och dom lär ju aldrig känna igen en annan. En mycket lyckad dag!!!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!

Ser att du håller på med Gi. Hur går det för dig?

Jag provade Gi men det funkade inte för mig. det gäller att vara mtoverad, annars funkar det inte.

/Maria

Karra sa...

Hej Maria!
Ja du, det är inte lätt. Går väldigt sakt men neråt. Jag är ju så otroligt svag för choklad och har jag en gång "fuskat" så är det kört. Då är det bara att börja om. Och börja om är ju inte heller lätt. Jag beundrar dom som har disiplin. Har du något annat sätt som du kör på nu?

Kaos-Anna sa...

Kicken är ihop med Carola.
Det är stort.

Karra sa...

FruKoas: Jag vet.. BIG!!! Malin trodde inte på mig när jag berättade det.

Anonym sa...

Karra; jag kör inte GI just nu i alla fall. Jag äter som vanligt; pasta, ris och potatis. Dock fullkorn. Jag äter dock mindre kolhydrater och fyller tallriken med mycket proteiner och grönsaker. Jag äter inga godsaker och rör på mig mycket...Det verkar passa mig. Få se!

Lycka till.

/Maria