fredag 21 november 2008

Full fart idag

Nu på morgonen var jag och klippte mig, så jävla skönt nu har man en frisyr och jag kan ha utsläppt. Snart ska vi åka och handla det sista inför dopet imorgon. Ska åka 4mil (tur&retur) och hämta dom berömde tårtorna också, hoppas dom är fina. Är lite nervös! Lägger ut bilder sen.

Ska hinna med ett besök hos min sjuka mormor också. Ett av mina starka minnen av mormor är att vi fick alltid chokladpudding av henne när vi hälsade på. Den var alltid så god, den man gör själv smakar inte alls likadant fast det är samma märke. Konstigt!

Sen ikväll ska vi dekorerar smörgåstårtorna och göra 4 olika landgångar till dom som inte äter vad som helst. Och ikväll kommer systeryster med familj. Som sagt fullfart idag!

4 kommentarer:

Ting sa...

Vilken smarrig fest du ska bjuda på!
Jag vill se kort på din nya frisyr!

KakanH sa...

hon hade säkert i en massa grädde. ;)
Håller med Ting; kort på den nya frisyren, tack!

Karra sa...

Bilder kommer på tårtor, frisyrer och allt annat när jag kommer hem till helgen.

Filler.nu sa...

Hej! Hoppas ni hade en bra dop-dag! Ska bli skoj o se kort till helgen. Här i Göteborg har det snöat lite, men det är nog inte lika mkt snö som i värmland. Vill ha mkt snö så vi kan åka pulka med Agnes :-)