fredag 7 november 2008

Vart är världen påväg!?

Jag är nervös hela tiden för mina barn. Till vilken värld har dom födds. Man kan ju inte vara trygg någonstanns längre. "En 12-åring var påväg hem från en kompis och en bil stannade och drog in killen i bilen". DETTA hände här i Nacka igår, där VI bor. Vart är världen påväg!? Så här såg inte världen ut när jag växte upp. Även om jag växte upp i en liten stad så tror jag inte Stockholm såg ut så här eller. Vad tänker dessa människor på när dom utsätter dessa barn för detta. Dom märker ju barnen för livet. Jag kommer åldras VÄLDIGT fort medans mina barn växer upp. Många sömnlösa nätter att se framemot.

4 kommentarer:

MorsanMia sa...

Det är väl bara att börja packa och flytta till en lugnare stad...

Jag har olika förslag

Karra sa...

tror inte det spelar någon roll vilken stad man bor i

men jag flyttar gärna på mig

Anonym sa...

JA KOM HEM IGEN!!!!!! VÄRMLAND ÄR BÄST!!!!!!!
JAG ÄR INTE ANONYM UTAN "LILLA MOR".
Men mina kommentarer går inte att lägga de kommer bara bort så jag får klicka i "anonym" rutan. Teknikens under??????????????

Karra sa...

man ska ju vara två om saken