lördag 1 november 2008

Vilken dag!

Vilken härlig dag. Gå och stråsa i affärer själv, ingen som ropar, drar eller stönar efter en. Kunna sitta och äta i lugn och ro. Kunna prata i lugn och ro.. bara vara JAG!!! I love this.. men det är klart man tänker på barnen, lite.. Jag hoppas min man har nu förstått att ta hand om två barn är ingen lätt uppgift. Ska nog göra såna här turer lite då och då. Alla mår nog bra dom inte minst jag och det är ju det som räknas eller hur!? *ler*

Inköp under dagen är:

  • Gråa Strumpbyxor
  • Svarta Strumpbyxor
  • Svarta Knästrumpr
  • Gråa Strumpbyxor till Maya
  • Två Skålar med text : "lördagsgodis" (Erik får dock vänta med sin)
  • Två Tandborsthållare till barnen
  • Jens Kjol till mig

Är nöjd med dagen, känner mig mycket gladare och piggare. Ska nog göra min man väldigt glad ikväll ;-) Ups nu var det nog alkoholen som pratade lite väl mycket...

1 kommentar: