torsdag 13 november 2008

Jag lever!

Idag har varir en seg dag. Återbesök med lilleman allt okej ska fortsätta med alla mediciner plus ögondroppar för nu har han fått ögoninflammation. Lilla gubben är inte ens 2månader och han redan åkt på en heldel. Efter dokt somnade han då tog jag en promenad och avslutade den på barnens hus för att köpe en present. Vi ska på 3-års kalas på lördag. Sen hem och äta ja det skulle vi båda två. Efter maten somnade vi i soffan och son två timmar så himmla skönt. Klockan tre hämnta Maya på dagis sen hem och fixa middag. På torsdagar äter vi middag tidigare för det är soppdag på dagis och Maya är ingen sopptjej så hon är vrålhungrig när hon kommer hem. När middagen var över så slängde jag in Maya i duschen och lilleman i selen och börja städa. Man måste ju vara effektiv, man måste ju sköta ALLT. Johan jobbar över, tur för han!! Han ska få ta del av städning imorgon eftermiddag. Den STORA tvätthögen och jag tänker tvätta mer imorgon hahaha. Nu sover Maya, hon har nu i fyra dagar somnat själv efter att vi läst en eller två böcker, jätte duktig tjej! Hoppas det håller i sig. Ska gå tillbaka till soffan och halv slumra ett tag till. Som sagt känner mig allmänt seg idag... inte på topp!!

Inga kommentarer: