lördag 8 november 2008

What a night!

Vi gick och la oss klockan 23.00 och jag vakna och kände att skit vad länge jag har sovit. Titta till Erik han sov men var pågång att vakna så jag gick ut till köket för att fixa lite mat. När jag kommer ut till köket tittar jag på klockan och jag gnugar ögonen för att se att jag ser rätt och det gör jag. Klockan är 04.03, vi har sovit i 5timmar, Erik har inte ätit på 5,5timme. Jag gör 150ml och han äter 130ml och somnar om. Nästa gång jag vaknar är klockan 07.56 lilleman har sovit 4timmar. detta verkar väldigt lovande tycker jag!!

Maya började sova hela nätter när hon var 2månader och 19dagar, ska lilleman slå det!?

2 kommentarer:

MorsanMia sa...

vad skönt..
hoppas det håller i sig
Vilket ra minne de har av mayas småbarns tid.
Har du skrivit upp eller har du det i huvudet?

Karra sa...

vissa saker har jag i huvudet..