tisdag 25 november 2008

Vinter

Här i värmland är det ganska mycket snö. Igår var vi ute och åkte pulka/BOB för fösta gången i år. Jag blir barn på nytt, så kul! Bilder kommer på det med till helgen. Dopet gick hur bra som helst. Erik var jätte snäll. Många fina presenter fick han också. Tårtorna var SÅ JÄVLA fina. Jag rekommenderar henne varmt. Idag ska vi ta en tur till skogen och plocka granris. Pappa ska göra fint på ballkongen. Till kvällen ska vi göra julgodis, en massa olika choklad godisar mmmm gott gott!!! Imorgonkväll kommer morbror Göran och då ska vi baka pepparkakor tillsammans. Herregud vad bilder det kommer bli på här när jag kommer hem...

5 kommentarer:

MorsanMia sa...

Göran lär ju inte baka pepparkakor

Karra sa...

Jo då, han kommer komma. Han lovade ju...

Kaos-Anna sa...

...och efter denna helg kanske det är dags för lite Gi. ;-)

Karra sa...

Fru kaos: Ska vi börja INNAN jul!?
Skit ja jo jag ska hänga på.. du jag såg att invägningen var i måndags, hur gör jag då?

Kaos-Anna sa...

Du går med nu och väger in dig på måndag.
/A