tisdag 25 november 2008

GRATTIS ÄLSKLING!!!

Idag fyller min kära man 35år. Herregud han börjar bli gammal nu ;-) men jag älskar honom lika mycket för det. Vi har ju lovat varandra att älska varandra i nöd och lust så då får vi väl göra det ;-) ÄLSKLING! Hoppas du läser detta för här kommer din presesent från MIG:

På lördag ska Du, Jag, Patrik, Ulrika, Bosse, Magnus och Marie åka och kör en 3-kamp på Ballbreakers på Gärdet därefter äta middag tillsammans. Hoppas du tycker det ska bli kul!

Grattis älskling!
Älskar dig!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tack så mycket. Det ska bli skitkul. Längtar efter er...

MorsanMia sa...

Säkert att han längtar efter er..
Han njuter i fulla drag av att ligga på soffan o spela Xbox och dricka öl.

Karra sa...

Han längtar nog lite fast samtidigt njuter han av att kunna spela playstation3. Dricker öl gör han INTE, eller hur älskling!?

Kaos-Anna sa...

Jag tror han dricker öl. Jag ska spionera.