onsdag 12 november 2008

Läkarebsöket

doktorn lyssnade och klämde och kände på lilleman. Han lät hemskt när vi var där och det var väl tur det. RS prov togs och det var inget kul, jag gick ut ur rummet. En halvmeter lång slang skulle in i näsan på honom för att suga ur snor, nä fy faan. det fixa inte jag. Blodprov togs och sen fick han andas luftvidgande medicin 3ggr. Vi fick denna medcin med oss hem. Nytt besök imorgon 09.45 för att klämma och känna igen. På en vecka har han gått upp 18g, inte mycket. Doktorn blev lite orolig börja prata om SÖS, sond mm jag sa neej vi kämpar hemma några dagar så får vi se.. nu ska han äta var 2-3 timme men inte på nätterna så det känns skönt.
Inge kul med sjuka barn!! Hoppas hoppas det vänder snart..

3 kommentarer:

Kaos-Anna sa...

Usch.
Hoppas han blir bättre snart!

MorsanMia sa...

Stackars erik...
Men det är kanske du som mår sämst eller

Karra sa...

Nej det är nog Erik som mår sämst just nu.. kankse om jag 1-2dagar som det känns nu men jag hoppas inte.