söndag 16 november 2008

Till Min Bästa Vän

Ibland får man den där känslan att man känner sig så lycklig lottad att man har en sådan underbar vän. Den känslan har jag nu och måste bara få skriva av mig.

Jag är så glad att jag har just dig. Du annar inte vad du betyder för mig. Du har funnits där för mig i många år, du har alltid ställt upp och du tar mig för den jag är. Jag älskar dig verkligen och jag uppskattar allt du gör för mig. Vi har haft så kul tillsammans och det har vi fortfarande önskar att vi inte bodde så långt ifrån varandra. ÄLSKAR DIG, Anna Larsson!!!

DU ÄR MIN BÄSTA VÄN!!!

1 kommentar:

Anna gbg sa...

Oj vad fint och vad gullig du är. Hoppas du vet att det är ömsesidigt. Med sån vänskap så finns det egentligen inga avstånd men det är klart att det vore lättare att umgås om det inte var 60 mil emellan...
Älskar dig med gumsan!!
Kram kram