fredag 14 november 2008

Här är bilderna från i måndags

Inte en dag för tidigt men nu är dom här.
Titta och njut av en filmpremiär som slutade i
en helkväll ute. Men FAN vad kul vi hade.

Biograf Saga
Alla minglar

Det utlovades bubbel
Detta var det som bjöds på
Disappointed!

Min arbetskamrat Azam och
hennes vän Hanna. Hade med mig en vän
till Malin men hon vägrade vara med på kort.

Vi gick vidare till Sturehoff.
Sabine och Viktoria togs sig en matbit
och något gott att dricka till.

Min kära vän och granne Anna
Dom flesta vet vem hon är.
Rosédamen nr 1

Anna och Andreas posar så stiligt

Mitt första besök på Sturehoff.
Kändes okej men nja inte riktigt mitt ställe.
DYRT som fan var det. 1glas rosé 82kr.
det får man ju en flaska för på systemet.
Jaja kul var det iallafall.


Vi drog vidare till Engeln i
Gamla Stan. Mycket trevligt ställe.
mer JAG liksom. Liveband var det också, Love it!


Vi minglade och dansade.

Viktoria visade sina talanger.
Skit vad bra hon sjöng.

Jag tror sångaren i bandet blev
lite imponerad av vår vän.
Han avslutade sången och frågade
om det var fler som ville sjunga...

Vem tveka inte att hoppas upp!?
Självklart lilla Anna. Hon visa sina
talanger hon med. Hon är helt okej
på att sjunga.

Vi vill inte att kvällen ska ta slut
än så vi åker till Saltis till Sabine
och kör efterfest.

Här dricker vi massor av CHAMPANGE!!!
Festen slutade klockan 04.00 då var vi hemma igen.

4 kommentarer:

Die Quelle sa...

Tack för en trevlig kväll!

Karra sa...

Tack detsamma!!
kommer du ikväll till Anna?

Die Quelle sa...

Tyvärr inte.
Kommer att ha besök fån Norrköping i kväll och i natt.
Skulle något oväntat hända så dyker jag upp på stört;-)

Karra sa...

Du brukar ju inte vara omöjlig med att "bara" dyka upp ;-)
Hoppas vi igen